Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )

-
Zwroty i reklamacje
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Lovely Me produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:
Lovely Me
Małgorzata Żymła
Al. Niepodległości 21
55-020 Żórawina
Al. Niepodległości 21
55-020 Żórawina
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
- Towar zwracany musi być nowy wraz z oryginalnymi metkami, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji.
REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru.
Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji postępuj według tej instrukcji:
- Napisz do nas na adres: sklep@lovely-me.pl. Otrzymasz zwrotnie mail z informacją jak postępować w przypadku reklamacji (otrzymania towaru uszkodzonego lub niezgodnego z zamówieniem).
- Wypełnij formularz zwrotu zaznaczając, iż jest to reklamacja. Wypełnij konieczne pola, a w miejscu “przyczyna zwrotu” opisz problem z naszym produktem.
- Umieść reklamowany towar w paczce wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres: Lovely Me Małgorzata Żymła, Niepodległości 21, 55-020 Żórawina.
- Gdy tylko paczka dojedzie do nas zajmiemy się ekspresowo Twoją reklamacją.
- Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni.
