• Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Lovely Me produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:


Lovely Me
Małgorzata Żymła
Al. Niepodległości 21
55-020 Żórawina


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Towar zwracany musi być nowy wraz z oryginalnymi metkami, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji.

Zwroty-grafika.jpg





REKLAMACJE

 

W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru.

Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji postępuj według tej instrukcji:

 

  1. Napisz do nas na adres: sklep@lovely-me.pl. Otrzymasz zwrotnie mail z informacją jak postępować w przypadku reklamacji (otrzymania towaru uszkodzonego lub niezgodnego z zamówieniem).
  2. Wypełnij formularz zwrotu zaznaczając, iż jest to reklamacja. Wypełnij konieczne pola, a w miejscu “przyczyna zwrotu” opisz problem z naszym produktem.
  3. Umieść reklamowany towar w paczce wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres: Lovely Me Małgorzata Żymła, Niepodległości 21, 55-020 Żórawina.
  4. Gdy tylko paczka dojedzie do nas zajmiemy się ekspresowo Twoją reklamacją.
  5. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni.
reklamacje-grafika.jpg